tisdag 5 oktober 2010

Prao 4 Oktober 2010

Hyresgästföreningen 2010

Idag har jag suttit ServiceDirekt som är en en typ av kundtjänst där medlemar i Hyresgästföreningen kan ringa, om dem har t.ex. problem med sin bostad eller sin hyresvärd. Där fick jag sitta och lyssna av samtal från hyresgästerna till juristerna. Och helt plötsligt ringer det från Simrishamn och Bruket. kanonkul. Där satt jag från 9:00-12:30. 12:30 lunch på China Box. Sedan fick jag lära känna Eva som är Personalchef. Hon jobbade med jämställdhet. Hur många personer av varje post som var av de olika könen. Så vi satt där och räkna en stund och sen begav jag mig till vaktmästare Per-Ola. Han visa mig lite runt i byggnaden och sedan var dagen slut.

Dagen har varit spännande och det var kul att sitta i ServiceDirekt. Hyresgäatföreningen lät inte så roligt men var ganska kul ändå. Men  lunchen var allra bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar